Naše služby
Daňové poradenství
Poskytujeme kompletní daňové poradenství pro právnické i fyzické osoby.
Postaráme se o přípravu a podání všech běžných daňových přiznání, zejména daně z příjmů právnických osob, daně z příjmů fyzických osob včetně zdravotního a sociálního pojištění, daně z přidané hodnoty, silniční daně a daně z nemovitostí.
Úspěch Vašeho podnikání závisí nejen na zvládnutí daňových povinností, ale i na optimalizaci daňových rozhodnutí. Nabízíme Vám podporu našich daňových poradců při nastavení procesů v této oblasti, při řešení Vašich daňových otázek i eventuelních daňových sporů.
Připravíme Vám odborné daňové stanovisko při řešení významných transakcí včetně jejich mezinárodního přesahu.
Zastoupíme Vás při daňových kontrolách.
Poskytneme Vám strategické daňové poradenství při nastavení Vašeho podnikání nebo restrukturalizace Vašeho podnikání.
Účetnictví
Zajišťujeme vedení účetnictví pro právnické i fyzické osoby.
Zpracování dokladů probíhá online s využitím moderních aplikací. Účetnictví vedeme nejen pro splnění zákonných požadavků, ale zejména pro Vás. Veškeré účetní doklady si od Vás přebíráme elektronicky, což zároveň vytváří elektronickou archivaci s možností nastavení schvalování. K dokladům máte přístup a to odkudkoliv 24/7. Účetnictví je napojené na moderní reporting přístupný odkudkoliv 24/7.
Pro klienty s e-shopem nabízíme optimalizované vedení účetnictví, kdy přenos dat a dokladů probíhá zcela automaticky přes Vašeho poskytovatele e-shopu, napojení na zásilkovnu a platební brány.
Transakční poradenství
Pokud připravujete investice do koupě firem, zvažujete prodej své firmy nebo potřebujete restrukturalizovat své stávající podnikání, nabízíme Vám strategické poradenství při plánování a realizaci těchto transakcí.
Naše znalosti a zkušenosti v oblasti podnikání, daní a účetnictví využíváme pro komplexní poradenství při významných transakcích podnikatelů.
Poradíme Vám s výběrem vhodné transakce pro dosažení Vašeho záměru při nákupu/prodeji akcií, podílů, cílových samostatných aktiv (např. nemovitostí).
Provádíme daňové a účetní Due Dilligance. V jeho rámci zmapujeme podnikání, majetek, závazky a rizika cílových subjektů.
Jsme schopni zajistit transakci kompletně s využitím spolupráce s advokáty, znalci a auditory
Audit
Cílem auditu účetní závěrky je získání ujištění, zdali účetní závěrka jako celek neobsahuje významnou nesprávnost způsobenou podvodem nebo chybou. Činnost je zakončena auditorskou zprávou a dopisem vedení.
Naším cílem je identifikovat všechna možná rizika, odhalit skryté problémy a upozornit na možné nedostatky a nesprávnosti v účetnictví a ve vnitřním kontrolním systému dané společnosti. Mezi naše poskytované služby v oblasti auditu patří:
Audit individuální a konsolidované účetní závěrky
Prověrka účetní závěrky
Audit mezitímní účetní závěrky
Audit zahajovací rozvahy
Odborná pomoc při nastavení vnitřního kontrolního systému
Mzdy
Zajistíme Vám externí vedení mzdové a personální agendy včetně pracovně-právního poradenství.
Upřednostňujeme využití dat, které vznikají již při běžném fungování Vaší společnosti např. z docházkových systémů. Vytvoříme schvalovací proces pro předání a zpracování mzdové agendy.
Vyřešíme za Vás také všechny povinné záležitosti u Finančního úřadu, Správy sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťoven i úřadu práce včetně zastupování při kontrolách.
Pomůžeme Vám nastavit zaměstnanecké benefity, odměňovací schémata, směrnice na poskytování cestovních náhrad a další.
Nastavíme Vám archivaci vybraných dat zpracovávané mzdové agendy v souladu s požadavky legislativy.
Připravíme Vám reporting mzdových nákladů dle potřeb vedení společnosti, jako podklad pro manažerské rozhodování.